Featured

Παράταση για την σύνδεση στο νέο δίκτυο ύδρευσης των Ν. Μουδανιών ζητά ο δήμαρχος

By admin

March 26, 2020

Την παράταση της προθεσμίας σύνδεσης στο νέο δίκτυο ύδρευσης των Ν. Μουδανιών θα εισηγηθεί ο Δήμαρχος Μ. Καρράς στο ερχόμενο Δημοτικό Συμβούλιο.

«Αναγνωρίζω τη δύσκολη συγκυρία για όλους μας και θα προτείνω στο Δημοτικό Συμβούλιο να δοθεί παράταση, δεδομένου ότι η ημερομηνία έληγε με βάση την προηγούμενη απόφαση στα τέλη Μαρτίου.

Η ημερομηνία είναι δύσκολο να τηρηθεί και πρέπει να διευκολύνουμε τους Δημότες. Θεωρώ πως την άποψή μου θα συμμερισθούν όλοι ο Δημοτικοί Σύμβουλοι» δήλωσε ο Δήμαρχος Μ. Καρράς.