Μήνυμα Απ. Τζιτζικώστα για την 25η Μαρτίου

Μήνυμα του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απ. Τζιτζικώστα για την 25η Μαρτίου

“Φέτος μένουμε σπίτι και υψώνουμε την ελληνική σημαία για όλους αυτούς που αγωνίστηκαν για να είμαστε σήμερα εμείς ελεύθεροι, αλλά και για όλους εκείνους που αυτή την ώρα δίνουν τη μεγάλη μάχη για την υγεία μας και την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού, κρατώντας όρθια την Ελλάδα. Ενωμένοι θα βγούμε και πάλι νικητές! Χρόνια πολλά!”

Exit mobile version