Ο κορωνοϊός κλείνει τα παιδιά σπίτι και αυτά παίζουν παιχνίδια στο internet

Καθώς η επιδημία του κορωνοϊού αναγκάζει τον κόσμο, και ειδικά τα παιδιά, να μένει περισσότερο σπίτι και τις εταιρείες να κλείσουν τα γραφεία τους σε ολόκληρο τον κόσμο, οι άνθρωποι στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε online παιχνίδια για να περάσουν το χρόνο τους και να αλληλεπιδράσουν με τους φίλους και την οικογένειά τους που δεν βλέπουν προσωπικά πλέον.

Αυτό συμβαίνει κυρίως με δωρεάν παιχνίδια όπως το διάσημο “Fortnite“, το καινούργιο “Call of Duty: Warzone” αλλά και τα πλέον κλασσικά «minecraft» και “Apex Legends“, που είδαν τους χρήστες τους να αυξάνονται και ακόμα περισσότερο να αυξάνονται οι ώρες που οι παίκτες αφιερώνουν σε αυτά.

Στην Ιταλία, τόσοι πολλοί άνθρωποι παίζουν “Fortnite” ότι έχει αρχίσει να ζορίζει τα τηλεπικοινωνιακά συστήματα της χώρας, σύμφωνα με το Bloomberg.

Η πλατφόρμα Steam της Valve, εν τω μεταξύ, κατέγραψε ρεκόρ 20 εκατομμυρίων χρηστών που παίζουν ταυτόχρονα στις 15 Μαρτίου, καθώς ο ιός άρχισε να εξαπλώνεται περισσότερο στις ΗΠΑ.

Αντίστοιχα “άνθηση” έχουν και τα δίκτυα βίντεο όπως το youtube και το twitch με πολλά βίντεο να έχουν ξανά σχέση με τα παιχνίδια.

Εκατομμύρια παίκτες σε απευθείας σύνδεση

Με τα σχολεία να κλείνουν και εκατομμύρια παιδιών σε όλο τον κόσμο να μένουν στο σπίτι, οι πλατφόρμες gaming βλέπουν μια υπερφόρτωση από παίκτες που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες τους.

Η εταιρία Valve Corporation, κατασκευαστής της πλατφόρμας Steam, είδε έναν αριθμό ρεκόρ παικτών στις 15 Μαρτίου, με 20 εκατομμύρια παίκτες σε σύνδεση ταυτόχρονα.

Στην Ιταλία, η Telecom Italia της χώρας ανέφερε μια τεράστια αύξηση της χρήσης του εύρους ζώνης από παίκτες που συμμετείχαν σε παιχνίδια όπως το “Fortnite”. Σύμφωνα με την εταιρεία, σημειώθηκε αύξηση κατά 70% στη χρήση της κυκλοφορίας ιστού την εποχή που η Ιταλία τέθηκε σε καραντίνα στις 9 Μαρτίου.

Στην Ελλάδα ήδη το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και η Γενική Γραμματεία Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων συνιστούν να αποφεύγουμε, όσο το δυνατό, τη χρήση διαδικτυακών υπηρεσιών ψυχαγωγίας κατά τις ώρες αιχμής, δηλαδή από τις 09:00 το πρωί ως τις 6:00 το απόγευμα ώστε τα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα να είναι σε θέση να εξυπηρετήσουν τις πιο απαιτητικές ανάγκες εφαρμογών επικοινωνίας και ομαδικής απομακρυσμένης εργασίας και τηλε-εκπαίδευσης που είναι τόσο σημαντικές για μεγάλο αριθμό συμπολιτών μας και επιχειρήσεων και εν τέλει κρίσιμες για την λειτουργία όλης της οικονομίας.

Ο επικεφαλής της Microsoft (XΒΟΧ), Phil Spencer, έκανε tweet στις 15 Μαρτίου ότι η εταιρεία είδε αυξημένη χρήση σε όλους τους τομείς και ότι οι ομάδες της εργάζονταν για να διατηρήσουν την υπηρεσία Xbox Live της εταιρείας.

Το Playstation της Sony δέχτηκε ένα προσωρινό «χτύπημα» το Σαββατοκύριακο, όπως και το Xbox Live, ενώ το Twitch της Amazon υπερφορτώθηκε την Κυριακή, σύμφωνα με το Downdetector.com.

Η εποχή του κορωνοϊού έφτασε και είναι η εποχή των gamers.

Μένουμε σπίτι, δεν φοβόμαστε, ενημερωνόμαστε και θα σας δούμε όλους σε κάποιο online παιχνίδι!

Exit mobile version