Featured

Δήμος Κασσάνδρας: Κανένας μόνος του!

By admin

March 18, 2020

Πρόγραμμα «Βοήθεια στο σπίτι» στον δήμο Κασσάνδρας – Οι πολίτες που χρειάζονται βοήθεια μπορούν να επικοινωνήσουν με τις Μονάδες Κοινωνικής Μέριμνας του δήμου Κασσάνδρας στα παρακάτω τηλέφωνα:

Με εγκύκλιο που απέστειλε στους 332 δήμους και στις 13 περιφέρειες της χώρας ο υπουργός Εσωτερικών, Τάκης Θεοδωρικάκος, καθορίζεται ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η «Ενίσχυση δημοτικών δομών κοινωνικής πολιτικής και αλληλεγγύης – Απασχόληση προσωπικού ΟΤΑ και νομικών προσώπων αυτών κατά τη διάρκεια λήψης μέτρων αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης του κορονοϊού – COVID 19».

Με την εγκύκλιο ορίζεται ότι κατά το χρονικό διάστημα αναστολής λειτουργίας νομικών προσώπων ή υπηρεσιών των ΟΤΑ Α’ και Β’ βαθμού, λόγω των μέτρων αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης του κορονοϊού, το προσωπικό τους απασχολείται σε άλλη υπηρεσία του ίδιου νομικού προσώπου.

Με την ίδια απόφαση καθορίζονται το ωράριο εργασίας του υπαλλήλου, καθώς και η τυχόν ανάθεση συναφών καθηκόντων άλλου κλάδου για την εξυπηρέτηση των υπηρεσιών. Αυτή η διάταξη ισχύει αναλόγως και για τους απασχολούμενους με συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου ή συμβάσεις έργου.

Στο πλαίσιο εφαρμογής των μέτρων για την προστασία του κοινωνικού συνόλου από τη διάδοση του ιού COVID-19, σε όλους τους δήμους της χώρας, οι υφιστάμενες υπηρεσίες κοινωνικής πολιτικής αναλαμβάνουν την παροχή υπηρεσιών κοινωνικής φροντίδας και αλληλεγγύης , οι οποίες συνίστανται ιδίως στις εξής:

1. Καταγραφή των κατοίκων του δήμου που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από τις οικίες τους και αδυνατούν να εξυπηρετηθούν, κατά δήλωσή τους.

2. Καταγραφή των άπορων και οικονομικά αδύναμων κατοίκων του δήμου που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από τις οικείες τους και αδυνατούν να εξυπηρετηθούν, κατά δήλωσή τους.

3. Εξυπηρέτηση για θέματα φαρμακευτικής περίθαλψης και παροχής ειδών πρώτης ανάγκης στους κατοίκους που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν.

4. Δωρεάν προσφορά φαρμακευτικής περίθαλψης και ειδών πρώτης ανάγκης στους κατοίκους που είναι άποροι και οικονομικά αδύναμοι.

5. Συνδρομή στις υγειονομικές υπηρεσίες που επιχειρούν εντός των ορίων του δήμου, ανάλογα με τις οδηγίες τους.

6. Λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου και ιστότοπου με σκοπό την καταγραφή των αιτημάτων και των αναγκών των κατοίκων που αδυνατούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν και των απόρων και οικονομικά αδύναμων.

7. Διεκπεραίωση αιτημάτων κατοίκων που αδυνατούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν και των απόρων και οικονομικά αδυνάμων (παραλαβή αιτήσεων – παράδοση πιστοποιητικών) για τα πάσης φύσεως πιστοποιητικά που εκδίδονται μέσω ΚΕΠ.

8. Κάθε άλλη εργασία συναφής με ληφθέντα μέτρα για την αποτροπή διάδοσης του ιού COVID-19.