Featured

“Ημέρα Υγιεινής Διατροφής” αύριο στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Καλλικράτειας

By admin

February 11, 2020

Αύριο Τετάρτη 12 Φεβρουάριου 2020 θα πραγματοποιηθεί η δράση “Ημέρα Υγιεινής Διατροφής” από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Καλλικράτειας σε συνεργασία με τον σύλλογο διδασκόντων.

Η δράση περιλαμβάνει ομιλία της κα. Ελένης Ελευθεριάδου (διατροφολόγου, προπονήτριας) και συζήτηση με τους μαθητές καθώς και παιχνίδια ώστε οι μαθητές να κατανοήσουν την αξία και τα οφέλη της υγιεινής διατροφής.

Τέλος θα προσφερθεί σε κάθε μαθητή και μαθήτρια χάρτινο κουτί φαγητού (πριν το 1ο διάλειμμα) που θα περιέχει φρούτα (μπανάνα και μανταρίνι), υγιεινά σνακ (σουσαμένιο κουλούρι, παστέλι, ψωμί με κράνμπερι) καθώς και συμβουλές διατροφής για τους γονείς.