Ελλάδα

Τα πρώτα μωρά του 2020 είναι δίδυμα και γεννήθηκαν στη Λάρισα (βίντεο)

By admin

January 01, 2020

Τα δίδυμα γεννήθηκαν στη Λάρισα με τον μαιευτήρα-γυναικολόγο και διευθυντή του γυναικολογικού τμήματος στο 404 Στρατιωτικό Νοσοκομείο Λάρισας κ. Ηλίας Καρνάβας να ανακοινώνει τη γέννησή τους μέσω Facebook.

Συγκεκριμένα ο κ. Καρναβάς ανάρτησε ένα βίντεο από τη στιγμή του τοκετού γράφοντας «τα πρώτα μας μωρά για φέτος λίγο μετά την αλλαγή του χρόνου, αν και το 2ο διδυμάκι δεν ήθελε να αποχωριστεί τη μαμά του».

Πηγή: onlarissa.gr