Featured

Εορτασμός του Πολυτεχνείου στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας δήμου Νέας Προποντίδας

By admin

November 20, 2019

Εκδήλωση για την Επέτειο του Πολυτεχνείου πραγματοποίησε το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Δήμου Ν. Προποντίδας σε συνεργασία με το εσπερινό ΕΠΑΛ Ν. Μουδανιών.

Μετά την ανάγνωση σχετικού μηνύματος της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κυρίας Νίκης Κεραμέως από μαθήτρια του ΕΠΑΛ Ν. Μουδανιών, η Διευθύντρια του ΣΔΕ Δήμου Ν. Προποντίδας κυρία Ευαγγελία Παπανικολάου μίλησε για το νόημα της συγκεκριμένης ημέρας.

Στη συνέχεια προβλήθηκε το ντοκιμαντέρ του Παντελή Βούλγαρη “Το Χρονικό της Δικτατορίας”.