Μήνυμα Κ. Ντέμπλα για τη νέα σχολική χρονιά

Μήνυμα του  δημάρχου Σιθωνίας Κυπαρίσση Ντέμπλα για τη νέα σχολική χρονιά.

Ανέφελη,δημιουργική και χρήσιμη σε μαθητές άλλα και σε εκπαιδευτικούς η φετινή σχολική χρονιά.

Εμείς από την πλευρά μας θα είμαστε εδώ για να λύνουμε τα τυχόν προβλήματα και να συμβάλλουμε και μεις στο καλύτερο μέλλον των παιδιών μας .

Exit mobile version