Περιβάλλον

Επιτροπή παρακολούθησης των μεταλλείων από το δήμο Αριστοτέλη!

By admin

January 30, 2014

Όσοι παρακολούθησαν χθες 29/1/14 το Συντονιστικό της Ιερισσού θα ενημερώθηκαν για τις προθέσεις του σημερινού δημάρχου του δήμου Αριστοτέλη κου Πάχτα για την δημιουργία επιτροπής ελέγχου των μεταλλείων υπό την αιγίδα του δήμου και χρηματοδότη την εταιρεία ¨Ελληνικός Χρυσός¨. [Γιάννης κερνά, Γιάννης πίνει!]. Επειδή το εγχείρημα αυτό το ξαναεπιχείρησε ο δήμος με συμμετοχή του Α.Π.Θ, σας στέλνω την απάντηση του Πρύτανη του πανεπιστημίου κου Γιάννη Μιλόπουλου με την κατάλληλη αιτιολόγηση. Αν θυμάμαι καλά η επιστολή αυτή στάλθηκε τον Σεπτέμβριο.

Χρήστος