Έναν διαδραστικό (άσπρο)πίνακα, που μπορεί να «αντιλαμβάνεται» τι ακριβώς σχεδιάζει ο χρήστης του, ώστε να ολοκληρώνει από μόνος του τα διαγράμματα, ανακοίνωσε ότι κατασκεύασε η Microsoft, με το όνομα «SketchInsight». Το πρωτότυπο θα αποκαλυφτεί στο κοινό στο πλαίσιο του «Techfest», της ετήσιας διοργάνωσης στην Ινδία, όπου ερευνητές απ’ όλο τον κόσμο παρουσιάζουντα τεχνολογικά τους επιτεύγματα.
Ο ψηφιακός καμβάς είναι σχεδιασμένος ώστε να βοηθάει εργαζόμενους να αντιλαμβάνονται «μεγάλα» σε όγκο και εμφάνιση δεδομένα. Το σχέδιο βρίσκεται σε πειραματικό στάδιο, αλλά αναλυτές της αγοράς εκτιμούν ότι θα υπήρχε σημαντική ζήτηση για έναν τέτοιο διαδραστικό πίνακα, με δεδομένο ότι η εταιρεία θα ξεπεράσει όλα τα εμπόδια, προκειμένου να προχωρήσει τελικά στην παραγωγή του.
Η Microfost ξόδεψε συνολικά 9,8 δισ. δολάρια σε έρευνα και ανάπτυξη, μόνο τον τελευταίο χρόνο. Παρότι το ποσό φαντάζει αστρονομικό, η κορεατική εταιρεία ηλεκτρονικών ειδών Samsung την ξεπέρασε, με 10,5 δισ. δολάρια σε δαπάνες έρευνας και ανάπτυξης. Από την πλευρά της, η Apple ξόδεψε 3,4 δισ. δολάρια, η Google δαπάνησε 6,8 δισ. δολάρια ενώ η Sony 4,6 δισ. δολάρια.