H Apple είναι επίσημα το πιο πολύτιμο εμπορικό σήμα του κόσμου

Σύμφωνα με τη νέα μελέτη της υπηρεσίας Millward Brown, το brand της Apple αποτιμάται σε 153,3 δισεκατομμύρια δολάρια (μια αύξηση  της τάξης του 84% σε σχέση με πέρσι). Έτσι, η Apple εκθρονίζει την Google από την πρώτη θέση, την οποία η τελευταία κατείχε για τέσσερα συνεχόμενα χρόνια, αφού η Google είδε μια πτώση στη δική της αξία κατά 2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Στην ανάλυση της Millward Brown αναφέρεται ότι οι «επιτυχημένες αναβαθμίσεις των υφιστάμενων προϊόντων της Apple, όπως το iPhone και η δημιουργία μιας νέας κατηγορίας ταμπλετών με το  iPad είναι υπεύθυνα για την αναρρίχηση της Apple στην κορυφή της λίστας».
Τη δεκάδα των σημαντικότερων brand παγκοσμίως, εκτός από την Apple και την Google, συναντούμε την IBM στην τρίτη θέση, τη McDonald’s στην τέταρτη, τη Microsoft στην πέμπτη, την Coca-Cola στην έκτη, την ΑΤ&Τ στην έβδομη, τη Μarlboro στην όγδοη, την China Mobile στην ένατη και την General Electric στη δέκατη θέση.
Μεγάλη πτώση είδαν στην αξία τους οι Research In Motion (Blackberry) και η Nokia, ενώ από την άλλη πλευρά, το Facebook εμφανίζεται για πρώτη φορά στον κατάλογο των 100 σημαντικότερων εμπορικών σημάτων, στην 35η θέση. Το κοινωνικό δίκτυο αύξησε κατά 246% την αξία του κατά το τελευταίο έτος, πάντα σύμφωνα με τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας.

ΠΗΓΗ: www.designmag.gr

Exit mobile version