Με αφορμή δημοσιεύματα του Τύπου για τον Νέο τύπο Λυκείου, σύμφωνα με τα οποία η Πληροφορική δεν θα είναι υποχρεωτικό μάθημα, οι καθηγητές υποστηρίζουν ότι αν αυτό συμβεί, θα αποδειχθεί ότι η έρευνα και η δημόσια διαβούλευση, που θα ακολουθήσουν, «είναι προσχηματικές και άνευ αξίας κινήσεις, που γίνονται μόνο για επικοινωνιακούς και όχι ουσιαστικούς λόγους».
Επιπλέον, οι καθηγητές επικαλούνται και την έρευνα της κοινής γνώμης που έδωσε χθες στη δημοσιότητα το υπουργείο, όπου στην πλειονότητά τους οι ερωτηθέντες κατέταξαν το μάθημα της Πληροφορικής στην τέταρτη θέση μετά τα Μαθηματικά, τα Νέα Ελληνικά και την Ιστορία.
Όπως επισημαίνουν οι καθηγητές της Πληροφορικής, «είναι προφανής η αναντιστοιχία των επιδιώξεων του υπουργείου και της θέλησης της κοινωνίας για ουσιαστική και σύγχρονη μόρφωση σε ένα γνωστικό αντικείμενο, το οποίο καθορίζει και θα καθορίζει, σχεδόν αποκλειστικά στα επόμενα χρόνια, την εξέλιξη και την πρόοδο της Ελλάδας σε όλους τους τομείς».
από real.gr